Regulamin Hotelu
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Jelenia Struga Medical Spa , ul. Podgórze 55 , 58-530 Kowary
- Opiekunem Gościa jest recepcja hotelowa, tel. wew. 400.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w hotelu w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie kart gościa .
- Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Administratorem danych osobowych jest firma Jelenia Struga MEDICAL SPA Sp. z.o.o, ul. Podgórze 55, 58-530 Kowary , nip: 6112628600Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług hotelarskich. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
- Hotel jest obiektem wolnym od dzieci do lat 12. Aktualne oferty pobytowe dla rodzin z dziećmi są dostępne na stronie internetowej hotelu. Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 14 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci, w tym wyrządzone przez nie szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci. Weryfikacja wieku dzieci odbywa się przy meldowaniu na podstawie dokumentu: Paszport, Dowód Osobisty, Legitymacja Szkolna.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- W obiekcie obowiązuje zakaz wnoszenia jedzenia z zewnątrz zarówno w pokojach jak i w częściach ogólno dostępnych.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00. Przyjazd przed godziną 14:00 lub wyjazd po godzinie 12:00 wiąże się z dopłatą w wysokości 50% wartości doby hotelowej. Doba hotelowa w niedzielę kończy sie o godzinie 15:00 a zaczyna o godzinie 17:00.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 13.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Hotel ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie w sejfie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób.
- Za zagubienie klucza do zamka hotelowego pobierana jest opłata 50 zł netto.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Hotel przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami za dodatkową opłatą, przy czym Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody przez nie wyrządzone.
- W przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być trzymane na smyczy. Ze względów higienicznych nie mogą być one wprowadzane do restauracji hotelowej oraz Pub&Bowling.
- Palenie tytoniu w pokojach hotelowych,balkonach, korytarzu, klatce schodowej, restauracji oraz hollu recepcyjnym jest zabronione. Kara za złamanie zakazu wynosi 1000zł.
- Zabronione jest przetrzymywanie w pokoju ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym czy też Gości lub szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelowego, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc. Po upływie tego terminu, przedmioty te przepadają na rzecz hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
- Warunki anulacji dla grup:
- W przypadku anulowania imprezy:
- miedzy 20 a 15 dniem przed planowanym terminem pobytu wykonawca ma prawo zatrzymać 50 % wpłaconej zaliczka,
- miedzy 14 a 7 dniem przed planowanym terminem pobytu wykonawca ma prawo zatrzymać 75 % wpłaconej zaliczki,
- miedzy 7 a 4 dniem przed planowanym terminem pobytu wykonawca ma prawo zatrzymać 100 % wpłaconej zaliczki,
- W przypadku anulowania imprezy w terminie krótszym niż 4 dni robocze przed ustalonym terminem jej rozpoczęcia, zamawiający zobowiązany jest pokryć cały koszt, zgodnie z zamówieniem,
- W przypadku nieskorzystania z usług zamówionych w ilości wyszczególnionej w załączonej kalkulacji, a z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający zobowiązuje się pokryć całość zamówionych usług. Informacje o zmniejszającej się ilości uczestników pobytu wykonawca przyjmuje do 7 dni przed ustalonym terminem pobytu , w przypadku braku takiej informacji lub dostarczenia jej po wyznaczonym terminie rozliczenie następuje wg ilości wyszczególnionej w załączonej kalkulacji.
- Doba hotelowa trwa od 14.00 do 11.00
- Anulacja zamówienia powinna być dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Organizator odpowiada finansowo za wszelkie zniszczenia spowodowane przez jego gości/uczestników .Ponosi w pełni odpowiedzialność za wszystkie szkody .Na terenie obiektu (w budynku - w pokojach, toaletach, częściach ogólnodostępnych , terenie ) obowiązuje całkowity zakaz palenia . Kara za złamanie zakazu wynosi do 1000 zł. Na basenie obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia szkła , jeśli w wodzie będzie szkło zamawiający zostanie obciążona za wymianę wody. Na terenie hotelu (w częściach ogólnodostępnych – lobby w recepcji, pub, restauracja, biblioteka, teren ogniska ) obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnego alkoholu, pod rygorem szybszego zakończenia organizowanych dla grupy kolacji uroczystej i wyproszenia Gości. Obiekt nie odpowiada za rzeczy pozostawione i zgubione przez uczestników.
35. Jelenia Struga MEDICAL SPA sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług osobom, które nie oświadczą czy są osobami posiadającymi unijny certyfikat covidowy lub są osobami nie zaszczepionymi. Pisemne oświadczenie w tej sprawie następuje podczas meldowania.
- Od dnia 8.05.2020 do odwołania Hotel Jelenia Struga MEDICAL SPA zobowiązany jest przestrzegać wytycznych opracowanych przez Rząd RP oraz Główny Inspektorat Sanitarny dotyczących funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID-19, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Gości hotelowych i pracowników hotelu.
-
Zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z 14 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. W restauracjach, barach i hotelach, kinach, teatrach, obiektach sportowych i sakralnych limit został obniżony do 50 proc. Zwiększenie limitu będzie możliwe tylko dla osób zaszczepionych, zweryfikowanych przez przedsiębiorcę za pomocą certyfikatu COVID-19.
-
W rozporządzeniu przewidziano, że do ustanowionych w rozporządzeniu limitów liczby osób przebywających w pomieszczeniach, budynkach, obiektach, na określonej powierzchni pomieszczeń, budynków lub obiektów lub na otwartej przestrzeni oraz uczestniczących w zgromadzeniach, nie wlicza się osób zaszczepionych przeciwko COVID-19, pod warunkiem okazania przez te osoby unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID lub zaświadczenia o szczepieniu, o wyniku testu i o powrocie do zdrowia w związku z COVID-19 uznawanego za równoważne z zaświadczeniami wydawanymi zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/953 z dnia 14 czerwca 2021 r. w sprawie ram wydawania, weryfikowania i uznawania interoperacyjnych zaświadczeń o szczepieniu, o wyniku testu i o powrocie do zdrowia w związku z COVID-19 (unijne cyfrowe zaświadczenie COVID) w celu ułatwienia swobodnego przemieszczania się w czasie pandemii COVID-19.
-
-
36. W związku z restrykcjami, wymogami, obostrzeniami spowodowanymi COVID - 19 Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa dodatkową opłatą za zmianę pokoju podczas pobytu.
37. Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji hotelowej i na stronie internetowej www.jeleniastruga.pl